Georg-Marttin Toim
+372 5627 2798
georg@netikodu.ee
Sul on koduleht olemas? Või plaanid teha?
Ükskõik kui hea see leht ka poleks – olgu see siis tipptasemel müügimasin nagu mina teen või lihtne infoleht – sellest pole kasu, kui keegi seal ei käi.
See on nagu Circle K keset tühja kõrbe – kohvi on, kliente pole.
Sa võid loota, et äkki keegi komistab su lehe otsa või et SEO (see tasuta Google’is nähtav olemine) hakkab kohe maagiliselt tööle.
Ära looda. SEO võtab aega – kuid, vahel aastaid.
Kui sa tahad kohe tulemusi – kliente, kes aktiivselt otsivad just seda, mida sa pakud – siis on sul vaja Google Ads otsingureklaami.
Lihtsalt öeldes: sa maksad Google’ile, et su koduleht ilmuks otsingutulemuste tippu just siis, kui keegi otsib sinu teenuse või tootega seotud märksõnu.
Näiteks, kui keegi guugeldab “koristusteenus Tallinnas” ja sina pakud seda, siis sinu reklaam on seal esimesena näha.
See on nagu ostaksid endale koha kaubanduskeskuse peauksel, mitte ei loodaks, et keegi sind tagumisest nurgast üles leiab.
Google Ads võib olla ülikasumlik… või see võib olla nagu raha auku loopimine. Enamik ettevõtjaid teeb ühte neist vigadest:
Ma ei ole lihtsalt “reklaamihaldur”. Ma olen strateeg, kes keskendub sinu äri tulemustele, mitte lihtsalt klikkidele ja näitamistele. Ma olen selle tee ise läbi käinud.
Kuigi sa maksad mulle, et ma selle pulli sinu eest ära teeksin, siis ma vajan sinu sisendit. Ma tahan teada sinu ärist, sinu klientidest, sinu eesmärkidest.
See tähendab, et sul endal peab olema tahtmine ja motivatsioon panustada, vastata mu küsimustele ja olla valmis katsetama.
Kui sul seda sisemist põlemist pole ja loodad lihtsalt, et ma teen mingit maagiat ilma sinu osaluseta, siis ma pole sulle õige partner.
Ma aitan sul võita, aga ma ei saa sinu eest võidelda.
Kui tahad, et su kodulehele jõuaksid kliendid, kes on juba valmis sinult ostma, siis Google Ads on sinu parim tööriist. Aga tee seda õigesti, kellegagi, kes teab, mida ta teeb, sest ta on seda ise teinud ja mõistab, et reklaam ja koduleht peavad koos töötama.
Räägime läbi, kuidas me saame Google Adsi sinu äri kasuks tööle panna.