Internetiturundus » Google AdWords otsingureklaam
Kui esimese kolme kuuga meie töö tulemusel müüki või päringuid ei tule, siis töötame tasuta, kuni tulemused tulevad.
Teeme sind nähtavaks Google otsingus, Google Mapsis, Gmailis, Youtubes või miljonitel muudel lehtedel õigel ajal ja õigetele inimestele ning toome sinu veebilehele kvaliteetseid ostuhuviga külastajaid!
Kui sa pakud toodet või teenust, mis on inimeste seas juba tuntud ja mida otsitakse,
siis on Google Adwords õige tee.
Reklaamiplatvorm Google Ads Search Network (otsinguvõrgustik) näitab vastavalt otsitavatele märksõnadele tekstreklaame Google otsingutulemuste kohal ja all ning võimaldab otsingumootorites täpselt oma klientuurini jõuda.
Lühidalt öeldes: võimaldab sul olla kliendi ees õige pakkumisega, just sel hetkel kui tal on probleem, mille lahendamise eest ta on nõus raha välja käima.
Näiteks siis kui: klient otsib “Hambaravi Tallinnas”, või “Hambaravi Mustamäel”
Efektiivselt ülesseatud Google AdWords otsingureklaamikampaania puhul jõuab reklaam kõikideni, kes sisestavad otsingumootorisse Sinu brändi ja ettevõtte jaoks olulisi märksõnu.
Reklaamiplatvormi Google Ads Search Network (otsinguvõrgustik) kasutamine on tasuta, maksate alles siis kui kasutaja klikkib Sinu ettevõte reklaamile (pay-per-click ehk PPC).
Suurim eelis teiste reklaamikanalite ees on, et maksad ainult reaalsete klikkide eest. Ehk iga kulutatud sent tähendab seda, et inimene on Sinu reklaami näinud, selle peal klikkinud ja seeläbi reaalselt ka Sinu kodulehele sattunud
Netikodu meeskonna kogemus otsingureklaamis on märkimisväärne. oleme nelja aasta jooksul aidanud peaaegu sajal Eesti ettevõttel läbi Google AdWordsi müüki suurendada.
Oleme viinud läbi Google otsingureklaamikampaaniaid nii Eestis, kui ka Lätis. Meie abiga on Eesti ettevõtted saanud kohalikke kliente kui ka jõudnud välismaiste tarbijateni just läbi Google ads reklaamide.
Meil on olnud suur au teha koostööd Eesti suurima liuguste ja garderoobisüsteemide müüja Liuglev Uks OÜ-ga(liuglevuks.ee), tegime neile kodulehe ja erakordselt edukaks osutunud Google AdWords otsingureklaami kampaania, mis toob neile tänasel päevalgi põhikliendi.
“Liuglev Uks OÜ tellis meilt uue ja parema kodulehe, Google AdWords otsingureklaami ning Google display reklaami.”
Netikodu loob ja haldab/optimeerib Google AdWords otsingureklaamikampaaniaid. Valime Sinu toote/teenuse põhjal välja asjakohased märksõnad, mida inimesed otsingute tegemisel kasutavad ning loome ja haldame Google AdWords reklaamikampaaniad, koos lisaväärtust pakkuvate reklaamilaienditega.
Oskuslikult üles ehitatud otsingureklaamikampaania võimaldab katta kasutaja ostuteekonna esialgsest huvist kuni toote/teenuse kordusostuni.
Kuna otsingureklaamide puhul on initsiatiiv kasutaja käes, sest tema otsis toodet/teenust, millega Sina oma firmat reklaamid, on Google Ads-i kaudu tulnud külastused ja päringud üldiselt kvaliteetsed (ehk reaalselt viivad kuhugi) ja reklaamide tasuvus kõrge.
Digimaailmas on hea see, et pea kõik on jälgitav ja mõõdetav. Nii ka Google AdWords reklaamide puhul.
Kui see veel ühendada ka Google Analyticsiga, saab reklaamija hindamatut infot selle kohta, mida kasutajad tema kodulehel teevad (või tegemata jätavad), millised märksõnad töötavad tulemuslikumalt, millised reklaamtekstid annavad kasutajatele õige impulsi ning veel palju muudki. Sellise kulda väärt info põhjal on väga hea parendada nii Google AdWordsi kampaania toimivust kui ka teisi reklaamikanaleid ja kodulehekülge ennastki.
SEO on küll väga oluline ja kasulik, kuid Google AdWords on kiirem ja paindlikum. Lisaks veel asjaolu, et orgaanilisel otsingul on otsingumootori leheküljel 10 positsiooni ja Google AdWordsil kuni 7, kusjuures neist kuni 4 positsiooni on orgaanilise otsingu ees või nende kohal. See tähendab, et kui pikaldase toimega SEO-ga võib saada esilehel 10 tulemuse hulka, siis Google AdWords reklaamid on neist ikkagi eespool, kusjuures neid reklaame hakatakse näitama peaaegu kohe pärast kampaania käivitamist.
Lisaks saab Google AdWordsi puhul kasutada mitut erinevat reklaami, mida vaheldumisi näidatakse ning vajadusel neid kiiresti muuta. Kui reklaamidele lisada veel ka reklaamilaiendid, saab reklaamiga juba päris palju atraktiivset ja olulist infot edastada.
Google AdWords kampaaniaga saab üsna kiiresti väga häid tulemusi saavutada. Kuigi kampaania optimeerimine parimate tulemuste saavutamiseks võib pisut aega võtta, hakatakse Su reklaame näitama peaaegu kohe pärast kampaania käivitamist.
Kui oled valinud õiged märksõnad ja need õigesti sihtinud, peaksid ka Su kliendid kodulehele saabuma hakkama.
Märkimist väärib ka asjaolu, et Google AdWords on paindlik. Kui sihtimises ei toimi midagi hästi või päris nii nagu lootsid, saab kampaanias alati muudatusi teha ja oma strateegiat muuta. Sama oluline on ka see, et AdWordsi-ga saab testida erinevaid reklaamtekste, leidmaks kasutajatele mõjuvaim ja sobivaim sõnum. Need võimalused traditsiooniliste reklaamikanalite puhul tavaliselt puuduvad.
See on lihtne – kui valitud märksõnad külastusi ei too, siis ei tule ka reklaami näitamise eest maksta.
Miinus on muidugi see, et kui külastusi ei saa, ei saa tõenäoliselt ka kliente, kuid vähemalt ei maksa ka niisama reklaami näitamise eest.
Fakt, mis meeldib just paljudele väikestele ettevõtetele.
Kui Sul pole võimalik suure eelarvega reklaamida, siis Google AdWordsi-ga saad reklaami teha ka väikese eelarvega ja tulevikus vastavalt võimalustele kasvada. Maksad ju ikkagi külastuste eest ja seda annab lihtsalt reguleerida valides vähem ja/või soodsamaid märksõnu.
Muidugi peab alati arvestama ka konkurentsiga, mille tõttu on konkurentsitihedate valdkondade reklaamimisel paratamatult vaja suuremat eelarvet kui väikese konkurentsiga valdkondade puhul.
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |
Kuni 20 märksõna, mille meile edastate omal valikul;
Märksõnade koondamine 3-5 märksõnagruppi;
Kampaania seadistamine ja vajadusel sihtgrupi loomine – teostame koostöös Teiega valiku, kellele reklaame suunata (vanus, sugu, asukoht, keel jpm);
Kampaaniasõnumite loomine – valmistame ahvatlevad sõnumid mis kutsuksid inimest just Teie kodulehte külastama;
ADS reklaamide seadistamine – seome valitud märksõnad reklaamsõnumitega. Enamasti luuakse iga märksõnagrupi kohta 3-5 erinevat reklaamsõnumit, valides järgnevate kuude jooksul paremini toimivad välja.
Igakuine sõnade optimeerimine – eemaldame märksõnad, mis ei toimi ja tegeleme märksõnade jaoks parima klikimäära saavutamisega;
Igakuine reklaamsõnumite optimeerimine – eemaldame kehvemini toimivad reklaamsõnumid ja asendame need potentsiaalselt paremini toimivate sõnumitega;
Mitte töötavate sõnade tööle aitamine või eemaldamine – kui märksõnal on madal klikimäär on võimalik see kampaaniast eemaldada. Kui see konkreetne märksõna on väga oluline toote/teenuse jaoks, püüame selle klikimäära tõsta.
Jooksev suhtlus Teiega, kui tekib olulisi küsimusi;
Reklaamid ühes keeles ja ühes riigis.