Digiagentuur, mis ei vea alt

Tulemustele orienteeritud Google
AdWordsi otsingureklaam

210

Kodulehte ja projekti
mis on ärilist kasu toonud

75%

Töid tuleb
läbi soovituste

2h

Keskmine päringule
vastamise aeg

55%

Meie klientide kodulehtedest on
majutatud Netikodu serveris

Google AdWords otsingureklaam

google-adwords-reklaam-netikodu-pisipilt

Teeme sind nähtavaks Google otsingus, Google Mapsis, Gmailis, Youtubes või miljonitel muudel lehtedel õigel ajal ja õigetele inimestele ning toome sinu veebilehele kvaliteetseid ostuhuviga külastajaid!

Mis asi on Google AdWords?

Reklaamiplatvorm Google Ads Search Network (otsinguvõrgustik) näitab vastavalt otsitavatele märksõnadele tekstreklaame Google otsingutulemuste kohal ja all ning võimaldab otsingumootorites täpselt oma klientuurini jõuda. 

Lühidalt öeldes: võimaldab sul olla kliendi ees õige pakkumisega, just sel hetkel kui tal on probleem, mille lahendamise eest ta on nõus raha välja käima.

Näiteks siis kui: klient otsib “Hambaravi Tallinnas”, või “Hambaravi Mustamäel”

hammas ee lehe laotuse pilt
Hammas lehe tulemus

Kelleni reklaam jõuab?

Efektiivselt ülesseatud reklaamikampaania puhul jõuab reklaam kõikideni, kes sisestavad otsingumootorisse Sinu brändi ja ettevõtte jaoks olulisi märksõnu.

Kuidas toimub hinnastamine?

Reklaamiplatvormi Google Ads Search Network (otsinguvõrgustik) kasutamine on tasuta, maksate alles siis kui kasutaja klikkib Sinu ettevõte reklaamile (pay-per-click ehk PPC).

Miks valida Google AdWords?

Suurim eelis teiste reklaamikanalite ees on, et maksad ainult reaalsete klikkide eest. Ehk iga kulutatud sent tähendab seda, et inimene on Sinu reklaami näinud, selle peal klikkinud ja seeläbi reaalselt ka Sinu kodulehele sattunud

Miks valida Netikodu sinu otsingureklaame läbi viima?

Netikodu meeskonna kogemus otsingureklaamis on märkimisväärne. oleme nelja aasta jooksul aidanud üle sajal Eesti ettevõtetel müüki suurendada. Oleme viinud läbi kampaaniaid nii Eestis kui ka Lätis, Noras ja Leedus. 

Meie abiga on Eesti ettevõtted saanud kohalikke kliente jõudnud välismaiste tarbijateni.

Eestis on meil on olnud suur au teha koostööd Eesti suurima liuguste ja garderoobisüsteemide müüja Liuglevuks OÜ-ga, tegime neile kodulehe ja erakordselt edukaks osutunud Google Adwordsi kampaania, mis toob neile põhikliendi.

“Meil on olnud suur au teha koostööd Eesti suurima liuguste ja garderoobisüsteemide müüja Liuglevuks OÜ-ga, tegime neile kodulehe ja erakordselt edukaks osutunud Google Adwordsi kampaania, mis toob neile tänase päevani põhikliendi.”

liuglevuks.ee
Liugleva uks tulemus

Mida meie pakume?

Netikodu loob ja haldab Google Ads’i reklaamikampaaniaid. Valime Sinu toote/teenuse põhjal välja asjakohased märksõnad, mida inimesed otsingute tegemisel kasutavad ning loome ja haldame Google Ads’i reklaamikampaaniad, koos lisaväärtust pakkuvate reklaamilaienditega. 

Oskuslikult üles ehitatud otsingukampaania võimaldab katta kasutaja ostuteekonna esialgsest huvist kuni toote/teenuse kordusostuni.

Teenuse etapid:

  • Pakume Sulle analüüsi ja eesmärgist lähtuva lahenduse väljatöötamist
  • Kaardistame klienditeekonna, analüüsime märksõnu, seame mõõdikud, loome reklaamtekstid ning pakume kampaaniate haldust ja masinõppel baseeruvat optimeerimist Google reklaami spetsialistide poolt
  • Interaktiivsed raportid lähtuvalt Sinu kampaania eesmärkidest

Millist kasu saab sellest sinu ettevõte:

Kuna otsingureklaamide puhul on initsiatiiv kasutaja käes, sest tema otsis toodet/teenust, millega Sina oma firmat reklaamid, on Google Ads-i kaudu tulnud külastused ja päringud üldiselt kvaliteetsed (ehk reaalselt viivad kuhugi) ja reklaamide tasuvus kõrge.

Digimaailmas on hea see, et pea kõik on jälgitav ja mõõdetav. Nii ka Google Ads-i puhul.

Kui see veel ühendada ka Google Analyticsiga, saab reklaamija hindamatut infot selle kohta, mida kasutajad tema kodulehel teevad (või tegemata jätavad), millised märksõnad töötavad tulemuslikumalt, millised reklaamtekstid annavad kasutajatele õige impulsi ning veel palju muudki. Sellise kulda väärt info põhjal on väga hea parendada nii Google Ads-i kampaania toimivust kui ka teisi reklaamikanaleid ja kodulehekülge ennastki.

SEO on küll väga oluline ja kasulik, kuid Google Ads on kiirem ja paindlikum. Lisaks veel asjaolu, et orgaanilisel otsingul on otsingumootori leheküljel 10 positsiooni ja Google Ads-il kuni 7, kusjuures neist kuni 4 positsiooni on orgaanilise otsingu ees või nende kohal. See tähendab, et kui pikaldase toimega SEO-ga võib saada esilehel 10 tulemuse hulka, siis Google Ads reklaamid on neist ikkagi eespool, kusjuures neid reklaame hakatakse näitama peaaegu kohe pärast kampaania käivitamist.

Lisaks saab Google Adsi puhul kasutada mitut erinevat reklaami, mida vaheldumisi näidatakse ning vajadusel neid kiiresti muuta. Kui reklaamidele lisada veel ka reklaamilaiendid, saab reklaamiga juba päris palju atraktiivset ja olulist infot edastada.

Google Ads-iga saab üsna kiiresti väga häid tulemusi saavutada. Kuigi kampaania optimeerimine parimate tulemuste saavutamiseks võib pisut aega võtta, hakatakse Su reklaame näitama peaaegu kohe pärast kampaania käivitamist.

Kui oled valinud õiged märksõnad ja need õigesti sihtinud, peaksid ka Su kliendid kodulehele saabuma hakkama.

Märkimist väärib ka asjaolu, et Google Ads on paindlik. Kui sihtimises ei toimi midagi hästi või päris nii nagu lootsid, saab kampaanias alati muudatusi teha ja oma strateegiat muuta. Sama oluline on ka see, et Adsi-ga saab testida erinevaid reklaamtekste, leidmaks kasutajatele mõjuvaim ja sobivaim sõnum. Need võimalused traditsiooniliste reklaamikanalite puhul tavaliselt puuduvad.

 

Miinus on muidugi see, et kui külastusi ei saa, ei saa tõenäoliselt ka kliente, kuid vähemalt ei maksa ka niisama reklaami näitamise eest.

 

Kui Sul pole võimalik suure eelarvega reklaamida, siis Google Adsiga saad reklaami teha ka väikese eelarvega ja tulevikus vastavalt võimalustele kasvada. Maksad ju ikkagi külastuste eest ja seda annab lihtsalt reguleerida valides vähem ja/või soodsamaid märksõnu.

Muidugi peab alati arvestama ka konkurentsiga, mille tõttu on konkurentsitihedate valdkondade reklaamimisel paratamatult vaja suuremat eelarvet kui väikese konkurentsiga valdkondade puhul.

Korduma kippuvad küsimused:

Ära muretse, oleme selle murega kokku puutunud, et keegi on varasemalt reklaamid seadistanud kuid puudub ligipääs kontole, et näha analüütikat või muuta seadistusi. Googleiga koostöös aitame peatada konkreetsel kontol jooksvad reklaamid ja seadistada uue reklaamikampaania uue konto alla.

Tahad olla otsingumootoris number 1?
Saada Fredyle kiri.

Fredy Toim pilt

Tere, tere
Fredy siinpool, kas tahad teha reklaami, nii, et oleksid nähtav just õigetele huvilistele? Helista mulle 5383 5662 või saada mulle kiri fredy@netikodu.ee. Vastan su kirjale 2h jooksul (E-R 9-17), või saad ühelt sinu valitud teenuselt -50%.

Google AdWords on kõige kiirem ja soodsam viis tuua lehele ostuhuviga kliente

liuglevuks.ee
Kodulehe tegemine
ja haldus
Turunduslikult läbimõeldud
kodulehed, ja süsteemid
turundusliku epoe tegemine pilt
E-poe tegemine
ja haldus
Turunduslikult läbimõeldud
e-poed, ja maandumiselehed.
sotsiaalmeedia-reklaam-ja-haldus-netikodu-pisipilt

Facebooki reklaam
ja haldus

Ole nähtav Facebookis ja Instagramis.
Loome ja haldame reklaame.