Kas sul on nii, et kodulehele tuleb küll liiklust, mis konverteerub ka päringuteks, kuid need päringud ei jõua enamasti tehinguni?
Kas tahaksid teada, mida saaksid kodulehel paremaks teha, et saaksid kodulehelt rohkem selliseid päringuid, mis reaalselt tehinguni jõuavad?
Kas teadsid, et enamasti on probleem lihtsalt selles, et külastaja ei saa aru, mida sa talle pakud? Enamus päringuid, jäetakse esitamata seetõttu, et klient ei saa aru, mida sa täpsemalt pakud. ja selles artiklis ma räägin, kuidas seda probleemi lahendada.
Külastaja ei saa päris täpselt aru, mida Sa talle pakud.
Kas külastaja saab Su kodulehele tulles esimese 5 sekundiga aru, “kes sa oled”, “mida sa talle pakud” ja “miks ta peaks just sinult ostma”? Isegi, kui sulle endale tundub su kodulehel kõik lihtne ja loogiline ei pruugi see päriselt nii olla sinu külastaja vaatevinklist :/ Enamus päringuid jäetakse esitamata seetõttu, et klient ei saa aru, mida sa täpsemalt pakud.
Meie kogemus näitab, et, kui sa näiteks pakud vundamendi ja betoonitööde teostamise teenust Tallinnas nii era- kui ka ärikliendile, siis peaks Su koduleht seda ka lehe ülaosas kliendile võimalikult selgelt ütlema, näiteks, “Vundamendi valamine ja betoonitööd Tallinnas, erakliendile ja ärikliendile” mitte lihtsalt, et “Ehitustööd kiirelt ja kvaliteetselt”. Selle abil saab külastaja 3 sekundiga aru, mida sa talle pakud
Täna on oluline olla võimalikult täpne ja spetsiifiline.
Esimese asjana vaata üle nende päringute sisu, mida sa meili peale saad, milliseid küsimusi külastajad küsivad või mida soovitakse tellida. Ning seejärel vasta juba kodulehe sisu abil nendele küsimustele enne ära, kui klient selle kohta sulle päringu saata jõuab.
Loomulikult võid teha ka kodulehele korduma kippuvate küsimuste sektsiooni.
Võtame näiteks ühe meie kliendi kodulehe. Kui ka sina pakud lame- ja viilkatuste paigaldamise teenust, siis vaata üle, kas Su koduleht vastab järgmistele küsimustele:
1. Millist tüüpi katuseid Sa paigaldad?
Me ei taha kliendile jätta muljet nagu me paigaldaksime mistahes katuseid, vaid me tahame selgelt ja konkreetselt ära öelda, et meilt saab tellida vaid lamekatuse ja viilkatuse paigaldusega seotud töid.

2. Millistele hoonetele sa katuseid paigaldad Ja kes on su kliendid?
Lausega “Paigaldame või renoveerime Teie maja katuse, olenemata sellest, kas tegemist on eramu, kortermaja või ärihoonega”. anname me külastajale selgelt mõista, et teenindame nii korteriühistuid, kui ka era- kui ka äriklienti ning ehitame katuseid nii eramajadele, ärihoonetele kui ka korteriühistutele.

3. Mis hinnaklassi Su teenus kuulub?
Sa ei pea otseselt ütlema, et “Katuse paigaldus maksab 40€/m2” aga saad kliendile öelda näiteks, et “Hinnad algavad alates 20€/m2” või, tuua kodulehele välja näidishinnad koos pakkumisega. Oleme ise enda klientide tulemuste pealt näinud, et teenuse/toote hinna välja toomine tuleb pigem kasuks, kui kahjuks. Kindlasti ei tasu karta, et konkurent su hinnad nüüd teada saab, konkurendid saavad need soovikorral nii ehk naa teada, piisab lasta vaid sõbral Su juures päring esitada.

4. Milliste tööde teostamist Su teenus sisaldab?
Ehk, mille eest klient maksab, kui ta sult ostab. Näita kliendile, miks on sinu hind võibolla natukene kallim, kui kliendil. Näita talle, et su hind ei ole laest võetud vaid, et sul on kõik läbi mõeldud ja tead täpselt, mida teed ja, mille eest klient maksab.

5. Miks peaks klient sind valima?
Ehk mida klient saab Sult ostes rohkem/paremini, kui konkurendilt? On sul soodsaim hind, (“Oleme soodsaim valik”), annad sa midagi tasuta ära(“Tasuta katuse kaardistamine”)?


Nendele küsimustele vastamisega vähendad Sa koheselt valede päringute arvu.
Oleme ise enda klientide tulemuste pealt näinud, et teenuste hinna välja toomine tuleb olulisel määral kasuks ja ei tasu karta, et konkurent su hinnad nüüd teada saab, konkurendid saavad need soovikorral nii ehk naa teada, piisab lasta vaid sõbral Su juures päring esitada.
Kindlasti soovitan sul luua vähemalt 3 kuni 5 erinevat kliendiprofiili ja teha kodulehe sisu ümber just nende klientide teenindamiseks.
See on hetkel kõik, aitäh Sulle lugemast, soovin sulle meeldivat päeva jätku. 🙂