Digiagentuur, mis ei vea alt

Kuidas koduleht Sinu ettevõttele kasulik on?

( 5 min lugemine )

210

Kodulehte ja projekti
mis on ärilist kasu toonud

75%

Töid tuleb
läbi soovituste

2h

Keskmine päringule
vastamise aeg

55%

Meie klientide kodulehtedest on
majutatud Netikodu serveris

Kuidas koduleht Sinu ettevõttele kasulik on?

Olenemata sellest, kas Sinu ettevõte sai loodud mingi ägeda idee teostamiseks, teenuse osutamiseks või toodete müügiks, siis iga ettevõtte põhieesmärk on siiski teenida võimalikult palju pappi, teisisõnu “käivet” ja seda võimalikult väikeste kuludega, et kasum oleks võimalikult SUUR. Iga tegevus, mida ettevõttes tehakse on tehtud selle jaoks, et teenida võimalikult kiiresti võimalikult palju raha.

Aga millised on need tegevused, mille abil ettevõtte teenib rohkem kasumit?

Netikodu ja oma klientide pealt näeme, et on kuus põhilist tegevust, millele keskendub ettevõte iga päev, et teenida suuremat kasumit:

Rohkem müüki VÕRDUB SUUREM KASUM!  Mida rohkem inimesi teenust või toodet ostab, seda rohkem kasvab käive ja kasum!

Parem teenus  VÕRDUB SUUREM KASUM Mida läbimõeldumalt ja kvaliteetsemalt suudab ettevõte teenust pakkuda, seda rohkem on kliente, seda rohkem kasvab käive ja suureneb kasum!

Parem võimekus VÕRDUB SUUREM KASUM!  Mida suurem on ettevõte võimekus kliendi heaks midagi ära teha, seda suuremat väärtust nad kliendi jaoks loovad, seda rohkem on kliente ja seda rohkem kasvab käive ja suureneb kasum!

Parem toode VÕRDUB SUUREM KASUM!  Mida parem on toode/teenus, seda kergem on seda reklaamida, seda rohkem inimesi on sellest huvitatud, seda rohkem on kliente ja seda rohkem kasvab käive ja kasum!

Rohkem uusi teenuse huvilisi ehk müügikontakte VÕRDUB SUUREM KASUM! Mida rohkem on inimesi kes ise ühendust võtavad, seda lihtsam on teha müüki ja seda rohkem kasvab käive ja kasum!

Loomulikult on palju asju, mida võiks siia veel välja tuua, mis alati võrduvad suurema kasumiga, ńagu näiteks:

Suurem turuosa VÕRDUB SUUREM KASUM…

Parem maine VÕRDUB SUUREM KASUM…

Rohkem nähtavad kliendile VÕRDUB SUUREM KASUM…

Väiksemad tegutsemiskulud VÕRDUB SUUREM KASUM…

Väiksemad reklaamikulud VÕRDUB SUUREM KASUM…

Rohkem lojaalseid kliente VÕRDUB SUUREM KASUM…

Loomulikult on palju muid asju, millele ettevõte keskendub näiteks töötajate eest hoolitsemine, teenuse pakkumine ja muud igapäevased ülesanded, kuid need 5+6 asja on need, millele ettevõte keskendub enamuse ajast.

Aga miks peab ettevõte järjest rohkem teenima ja olema pidevas arengus?

Iga ettevõte vajab raha, et kasvada aga isegi kui tahetaksegi olla edukas mikro-, või väikeettevõte, siis peab ettevõtte siiski järjest rohkem teenima, sest teenuse osutamine läheb järjest kulukamaks ja inflatsioon järjest suuremaks. Kallimaks läheb nii töötajate palkamine kui ka toodete ja teenuse osutamiseks vajalike seadmete ja lubade hankimine.

Lisaks sellele on turuolukord pidevas muutumises.

Tänapäeva kiires infoühiskonnas tekib iga päev juurde uusi regulatsioone ja tehnoloogiaid, mis lihtsalt nõuavad ettevõtetelt arengut ja muutusi. “Pühapäeva ettevõtlus” lihtsalt enam ei toimi. 

Igal ettevõttel on konkurente ja enamasti tekib neid iga päev juurde. Selle jaoks, et ettevõte suudaks püsida konkurentsivõimeline ja pakkuda järjest paremat teenust, järjest kõrgemat teenusekvaliteeti või, siis kasvõi selle jaoks, et olemasolev klient ei valiks “uut ja paremat” pakkujat, siis vajab ettevõte raha, et töötajaid palgata ja neid koolitada, et seadmeid juurde osta, ning, et teenust/toodet edasi arendada,

Kuid on kaks põhiasja, mida iga ettevõte vajab, et olla üldse ettevõte ja raha teenida.

Iga ettevõte vajab midagi sellist, mida keegi tahab tellida, olgu selleks mingi toode või teenus peab ettevõte looma reaalset väärtust, mille eest klient on nõus raha välja käima.

Iga ettevõte, kes on vähegi pikemalt turul olnud, teab kuidas luua väärtust: 

Ehitusettevõte teab, kuidas ehitada maju, hambaarst teab, kuidas ravida hambaid ning juuksur teab, kuidas lõigata juukseid. Nende töötajad on sellel alal haritud, neil on olemas vajalikud tööriistad ja oskused teenuse pakkumiseks.

Neil on oma kindel lähenemine ja mingi eelis, mis neid teistest konkurentidest eristab olgu selleks, siis “hea asukoht”, “hea hind”, “kiirus”, või “midagi muud…”. Kui neil seda ei oleks, siis nad ei oleks ka turul olemas. 

Mis tähendab, et üks kahest on neil olemas – neil on olemas midagi sellist, mida keegi tahab tellida ja mille eest ollakse nõus maksma ja nad on selle pakkumise ümber oma äri loonud.

Kuid loomulikult pole hea teenus või toode mingisugune imevalem! 

Teine asi, mis on oluline on see, et nad vajavad viisi, kuidas enda teenuse või tootega jõuda nende õigete inimesteni, kes on huvitatud nende käest midagi ostma.

Kuid lisaks klientideni jõudmisele vajavad nad viisi, kuidas nende ostuhuviliste klientide jaoks kommunikeerida enda teenuse või toote väärtus. 

Sest, kui klient ei saa aru, miks ta peaks sinu käest tellima, siis ta pöördub konkurendi poole.

Ühesõnaga ettevõtted teavad üldiselt väga hästi, kuidas kliendile teenust pakkuda kuid tihtipeale nad ei tea…

kuidas potentsiaalse kliendini jõuda, 

kuidas näidata kliendile, et just nemad on spetsialistid,

kuidas näidata kliendile, mis neid konkurendist eristab,

kuidas näidata, kliendile, millist väärtust ettevõte loob,

kuidas näidata kliendile, et ta teeb neid valides õige otsuse

kuidas saada üle müügiargumentidest, mis hoiavad klienti ostu tegemast,

kuidas võita kliendi usaldust,

kuidas panna klient teenust/toodet tellima,

kuidas teha kliendist lojaalne klient, kes tellib uuesti,

kuidas luua lihtsat süsteemi, et kliendil oleks lihtne teenuseid/tooteid tellida,

kuidas luua süsteemi, et koguda regulaarselt müügikontakte, kellele teenust müüa,

kuidas saada automaatselt regulaarselt uusi kliente,

kuidas planeerida müügi- ja turundustegevust faktiliselt,

Ühesõnaga asi, millega ettevõtted tihtipeale hätta jäävad on see, et nad ei oska jõuda selle kliendini ega näidata enda ettevõtte väärtust kliendile, kes nende teenust/toodet osta võiks.

Siinkohal tuleb ettevõttele appi digiagentuur ja veebileht.

Veebilehe ülesanne on jõuda potentsiaalse ostuhuvilise kliendini ja anda talle edasi ettevõtte väärtus, sellisel moel, et ta ettevõttelt telliks. Hästi tehtud veebileht suudab kliendi ostuotsust mõjutada ja klienti veenda.

Olenemata sellest, et veebilehel võib olla palju erinevaid ülesandeid ja probleeme, mille lahendamiseks on see loodud, kuid on “7 põhilist asja”, mida iga hästi tehtud veebileht ettevõtte heaks teeb:

  1. Veebileht aitab jõuda õige kliendini.
  2. Veebileht aitab tuua välja ettevõtte teenuse/toote väärtuse, selliselt, et see klienti kõnetaks.
  3. Veebileht aitab külastajatega luua usaldusväärset suhet.
  4. Veebileht aitab külastajal langetada ostuotsust ja veenab teda ettevõttelt ostma.
  5. Veebileht aitab välistada kliendil ettevõtte suhtes tekkinud müüki takistavad tegurid.
  6. Veebileht aitab kliendil teenuse/toote ostmise teha võimalikult lihtsaks.
  7. Veebileht aitab muuta müügiprotsessi kiireks, efektiivseks ja mõõdetavaks.

Niisiis kokkuvõtteks:

Vahet ei ole, millega ettevõte tegeleb, või millised on ettevõtte asutamise põhjused, siis iga ettevõtte eesmärk on teenida võimalikult suurt käivet, võimalikult väikeste kuludega, et kasum oleks võimalikult suur. Kõige lihtsam viis suure käibe teenimiseks on saada võimalikult palju kliente, kes teenust/toodet ostavad. Veebileht aitab ettevõttel jõuda klientideni ja veenda neid kliente ettevõttelt ostma. 

3 tähtsat asja, mida teada said siit artiklist:

  1. Ettevõtte põhiline eesmärk on teenida võimalikult väikeste kuludega, võimalikult palju käivet, et kasum oleks võimalikult suur.
  2. Veebileht aitab teha rohkem müüki,  mida rohkem on müüki seda suurem on käive ja seda suurem on kasum.
  3. Veebilehe ülesanne on näidata ostuhuvilisele kliendile, miks ta peaks ettevõttest tellima ja veenda teda tellimust esitama.

Kui artiklist kasu said, siis jaga seda sõprade või kolleegidega ja hakka ka jälgima meie Facebooki, ja Instagrami, kanaleid.

Kui tekkis küsimusi, siis saada mulle kiri georg@netikodu.ee ja vastan 2h tunni jooksul, kuid loomulikult mitte siis, kui kell 1 öösel kirja saadad, sest siis ma tavaliselt magan aga vastan kindlasti kiirelt.

Kas tahad saada rohkem ühendust võtmisi ostuvalmis klientidelt?