Enamikul kodulehe tegijatel
pole õrna aimugi, mida nad teevad…

Nad räägivad Sulle mingist “ilusast visiitkaardist” – aga olgem ausad, need “visiitkaardid” näevad parimal juhul kenad välja aga raha sisse ei too.

Maksad mitu tuhat eurot aga tulemus? NULL.

Enamasti ei ole nad ise ettevõtjad – nad isegi ei saa aru ettevõtte toimimimisest.

Nad õppisid lihtsalt primitiivseid veebilehti kokku panema ja nüüd müüvad seda teenusena kõigile, kes on nõus maksma.

Kuid lahendus, mis “sobib kõigile”, pole lahendus kellegile”.

Mina seda ei tee -olen ise ettevõtja ja ma tean, et minust on kõige rohkem kasu väikeettevõtetele, kes pakuvad igapäevateenuseid. PUNKT.

Kedagi teist ma ei teeninda ja kliendiks ei võta. PUNKT.

Miks? – sest ma tahan pakkuda PARIMAT tulemust! Ma tean, et just selles kitsas sihtgrupis suudan ma seda teha.
SINU EDU = MINU EDU
Ma ei ehita sulle järjekordset “visiitkaarti”.

Ma ehitan sulle MÜÜGIMASINA – süsteemi, millel on korduvkasutatav allikas külastajate lehele toomiseks ja STRATEEGIA nende klientideks muutmisel.

“Kuidas ma selles nii kindel olen”

Sest ma ei ole teoreetik. Ma olen praktik.

Ma olen ehitanud ligi 200 kodulehte ja olen ise väikeettevõtja nagu mu kliendid.

Ma tunnistan ausalt, need teadmised on tulnud läbi VIGADE TEGEMISE ja KATSETAMISE (õnneks olen kulukamad vead/katsetused teinud oma äris).

JAH ma olin kunagi ise samasugune müügimees.
Mul polnud siis veel ÕRNA AIMUGI, kuidas internet tegelikult töötab.

Ma tõepoolest KÄSI SÜDAMEL uskusin ise ka seda “ilusama disaini” ja “kiire laadimise” juttu. Ma olin kindel, et see aitab mingil maagilisel moel rohkem raha teenida.

Nagu kliendid tuleks mingi disaini checklistiga su lehele punkte lugema. “Oo, kogu paigutus järgib asümmeetrilist, aga tasakaalus kompositsiooni! – järelikult on nad parem valik kui see eelmine. MA OSTAN!” – Seda ei juhtu kunagi.

Ma ehitasin oma äridele ka selliseid “ilusaid lehti” ja lootsin parimat.

Aga numbrid ei valeta. Tegelik kasu oli ümmargune NULL.

Alles, siis kui olin teinud ligi 200 veebilehte ja oma äri ehitanud, sai asi selgeks"

Need põhimõtted, mida ma kasutan, pole lihtsalt teooria, need on kõigi nende katsetuste tulem.

Ma olen neid rakendanud ja tulemusi näinud. Näiteks siis:

"Neid näiteid ja klientide lugusid võiks lugema jäädagi. "

Need kogemused – nii õnnestumised kui ka ebaõnnestumised ligi 200 projekti jooksul ja isiklikus äris – on mulle selgeks teinud, MIS TÖÖTAB ja MIS EI TÖÖTA!

Saad minult süsteemi, mis on PÄRISELT TESTITUD ja TÖÖTAB.
Ma ei müü sulle teooriat, mis “VÕIKS” toimida ega uusimaid trende.

Ma kasutan praktikat, mis on minu ja teiste ettevõtjate peal juba tõestanud, et see toob ROHKEM kliente SOODSAMALT.

"Olen aus - Ma ei suuda head
tulemust tuua KÕIGILE"

Aga ma tean kellele ma kasu toon”

Igapäevateenuseid pakkuvatele väikeettevõtetele. PUNKT.

Miks just teile?

Sest teie äri puhul on internet kõige võimsam ja tihti alahinnatud tööriist.

Kui toru lekib, siis inimene ei sirvi ajakirja, vaid guugeldab “torumees [tema linnas]”.

Kui auto katki läheb, otsitakse “autoremont [tema piirkonnas]”.

Kui maja vajab uut katust, otsitakse “katuse paigaldus [tema piirkonnas]”

Kui on vaja juuksurit, koristajat, raamatupidajat – siis inimesed otsivad neid aktiivselt internetist just siis, kui neil seda teenust vaja on.
See on tohutu eelis!

“Sa ei pea klienti veenma, et tal on probleemi vaja lahendada – ta juba teab seda ja otsib lahendust”

Sa pead vaid olema õigel ajal õiges kohas ja veenma, et SINA oled parim valik.

Kui sa oled näiteks “autoremonditöökoda”, “ehitusfirma”, “ilusalong”, “koristusfirma”, “raamatupidamisbüroo” vms teenuepakkuja, siis mina aitan sul olla nende teenuste otsijate ees täpselt õigel hetkel ja veenda neid sinult ostma

“Läbimõeldud koduleht ja digireklaam on sinu SUURIM konkurentsieelis”

Miks?

Ole hea, tee korra üks guugeldamine oma konkurentide kohta.

Sa näed, et enamikul neist pole aimugi, mida nad internetis teevad. Nende lehed räägivad kõik sama juttu, meie,meie,meie – millest klient ei hooli.

Kui nendega ühendust võtta, siis pole neil õrna aimugi, kas internetist üldse klienti tuleb. Nad ütlevad justkui ühest suust “Koduleht minu äri jaoks ei tööta”

Kogu nende süsteem on katki, kodulehed on segased ja ei VEENA.

Kui SINUL on TOIMIV SÜSTEEM, oled sina võitja.

"Aga - Ma ei sobi kõigile"

Kui oled suurfirma, suur e-pood või vajad keerulisi IT-arendusi
ja oled nõus maksma 5 inimese palka ühe mehe töö eest, siis ma ei sobi.

Ma olen ühemehearmee, kes pühendub täielikult 1-2le kliendile korraga.

See on minu tugevus – sa saad otsekontakti, personaalse lähenemise ja kellegi, kes mõtleb kaasa nagu sinu äri oleks minu äri.

KORDAN – Sinu edu = minu edu!

Kui see sind kõnetas, võta ühendust.

Kindlasti loe ka neid artikleid:

  • Miks on koduleht kõige kasulikum just igapäevateenuseid pakkuvale väikeettevõttele?

Georg-Marttin Toim
Ühemehe armee juht

+372 5627 2798
georgtoim@netikodu.ee

Tahad, aitan ka sinu VÄIKEettevõttel internetis edukas olla?

Hea meelega olen abiks.

Kontaktivorm

Level Two Solutions OÜ / 16730315 / Tähetorni tn 21d, Nõmme linnaosa