Kodulehe tegemine - Aga selline
mis päriselt sulle raha teenib

Olgem ausad. 99% kodulehtedest on mõttetud.

Oled kindlasti mõnelt müügimehelt kuulnud miskit sellist:

“Sul on aegunud välimusega koduleht, maksa mulle 3000 eurot,
ma teen uue, sest veebileht on sinu ettevõtte visiitkaart!”

See on sama, kui su auto ei lähe käima ja mehaanik ütleks “Okei aga värvime veljed siniseks ja paneme toonklaasid äkki läheb käima”. 

JAMA!

Kui keegi sulle sellist juttu räägib, siis viska toru hargile, enne kui ta sind rahast lagedaks teeb.

Need “visiitkaardid” näevad ehk kenad välja, aga kasu? NULL. 

Kui sa pole just suurfirma nagu Carglass, kellel on tuhandeid eurosid turundusse loopida ja iga päev teleris/raadios selgitada, mis sa teed ja miks sa oled parim valik, siis mata see “visiitkaardi” mõte kohe maha.

Kust ma seda tean?

Sest ma olin kunagi ise samasugune müügimees.

Mul polnud siis veel ÕRNA AIMUGI, kuidas asi tegelikult käib.

Ma tõepoolest KÄSI SÜDAMEL uskusin ise ka seda “ilusama disaini” ja “kiirema laadimise” juttu ja olin kindel, et see aitab mingil maagilisel moel rohkem raha teenida.

Nagu kliendid tuleks mingi disaini checklistiga su lehele punkte lugema.

Ma ehitasin oma äridele ka selliseid “ilusaid lehti” ja lootsin parimat.

Aga numbrid ei valeta. Tegelik kasu oli ümmargune NULL.

"Alles, siis kui olin teinud ligi 200 veebilehte
ja oma äri ehitanud, sai asi selgeks"

Jah sa lugesid õigesti alles, siis kui olin teinud LIGI 200 VEEBILEHTE ja olin päriselt omal nahal oma enda firmaga (MaxClean) kõik selle läbi teinud – ehitanud lehe, ajanud turundust, suhelnud klientidega – sain aru, mis päriselt töötab.

Ja kui aitasin Koducateringil kasvada Facebooki hobist 100 000€ aastakäibega äriks, kinnistus see teadmine veelgi.

"Külastajat ei KOTI su disain"

Teda kotib see, kuidas sa tema probleemi ära lahendad? Kuidas sa oled talle kasulikum, kui see teine vend kelle lehelt ta just tuli?

Mis kõige tähtsam MIKS TA PEAKS SIND USALDAMA?!?

Ja see, kui hästi sa suudad talle selle selgeks teha, ongi kogu mäng.

Kes suudab külastajat paremini veenda, see saab kliendi.

"Sellepärast ei hakka ma valima fonte
ega värve vaid alustan tähtsaimast"

Kui vaja, siis räägin mõne su olemasoleva kliendiga – see on puhas kuld, et mõista, miks nad päriselt sinult(või su konkurendilt) ostavad.

Alles siis hakkan ma ehitama. 

"Ja ma ei ehita lihtsalt "ilusat" lehte. Ma ehitan müügimasina"

Müügimasina AINUS eesmärk on tuua sinuni SÜSTEEMSELT rohkem ÕIGEID kliente VÄIKSEMA raha eest ja VEENDA neid sinult ostma.

Müügimasin koosneb kahest osast – “liikluse allikast” ja “kodulehest”.

See tähendab siis kodulehte, mis on loodud üht ja ainsat asja silmas pidades – “panna külastaja tegema seda, mida sa tahad, et ta teeks”, olgu selleks siis päringu saatmine, helistamine, broneeringu tegemine või otse ostu sooritamine.

Liikluse allikas on vajalik kuna kodulehest ei ole kasu, kui seal kedagi ei käi.

Panen rõhku heale SEO-le, kuid SEO hakkab tööle üldiselt 3-6 kuuga. Seetõttu kasutan liikluse toomiseks alati Google otsingureklaami vähemalt esimesed 3-6 kuud, et SEO kiiremini tööle hakkaks.

Google otsingureklaam hakkab koheselt tööle ja on soodne viis klientide hankimiseks – kirjutasin selle kohta siin.

Kuidas ma selle müügimasina ehitan?

Keskendun sellele, mis päriselt loeb – kasulik sisu, mis abistab ja veenab külastajat, loogiline ülesehitus, mis juhib teda sujuvalt edasi ja loogiliselt paigutatud tegevusele kutsungid mis ütlevad selgelt, mida järgmiseks teha. (loe tegevusele kutsungist siit).

"Aga kas ma üksi ikka saan hakkama? Äkki peaksid palkama suure meeskonna?"

See on jälle üks levinud taktika, mida mõned agentuurid kurjalt ära kasutavad, et sa rohkem pappi köhiks. Nad väidavad, et neil on iga asja jaoks oma spetsialist. 

Mõne puhul see võib isegi tõsi olla, aga enamasti teeb su kodulehe seal ikkagi kaks inimest: copywriter ja arendaja (heal juhul ka projektijuht, kes infot vahendab).

Täna aga on tehisintellekt (AI) juba piisavalt tark, et aidata ühel teraval pliiatsil teha ära mitme inimese töö. Üheliikmeline meeskond nagu Netikodu on väikese eelarvega firma jaoks parem variant.

"Miks?"

"Aga siin on konks"

Kuigi sa maksad mulle head raha, et ma suurema osa tööst sinu eest ära teeksin, siis ma vajan sinu sisendit ja arvamust. 

Ma küsin palju küsimusi, sest ma tahan su äri päriselt tundma õppida. 

See tähendab, et sul peab olema motivatsioon ja tahtmine olla parem kui konkurent ja selle nimel vaeva näha. Kui sul seda sisemist põlemist ei ole, siis me ei sobi.

Ma ei saa sinu eest sinu äri ehitada.

"Mis see pull maksab"

Et sa ei võtaks niisama ühendust ja sõnatuks ei ehmuks, kui hinda kuuled, siis olen pannud kokku ka mõned paketid. Saad kohe aru, kas mõtet praegu minuga ühendust võtta või tuleb veidi raha koguda.

Hinnad on indikatiivsed ja täpne summa sõltub sinu konkreetsetest vajadustest.

Kas oled valmis süsteemiks, mis hakkab sulle päriselt raha teenima?

Kui jah ja pakettide hinnad tunduvad mõistlikud ning oled valmis ka ise panustama, siis räägime lähemalt. Vaatame, mis sul praegu on (või ei ole) ja paneme paika plaani.

Kindlasti loe ka neid artikleid:

  • Miks on koduleht kõige kasulikum just igapäevateenuseid pakkuvale väikeettevõttele?

Georg-Marttin Toim
Loovjuht ja strateeg

+372 5627 2798
georg@netikodu.ee

Tahad, ma aitan ka sinu ettevõttel interneti abil edukas olla?

Hea meelega olen abiks.

Kontaktivorm

Level Two Solutions OÜ / 16730315 / Tähetorni tn 21d, Nõmme linnaosa